دانلود فیلم

http://aksha44.rozblog.com/

هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم

اگر باردار هستید، شکى نیست که دردها و ناراحتى‌هاى جدیدى را تجربه مى‌کنید، و اگر جزو آن دسته از افرادى هستید که از آثار میگرن رنج مى‌برید، شاید خوشحال شوید اگر بشنوید، که علایم میگرن در

اگر باردار هستید، شکى نیست که دردها و ناراحتى‌هاى جدیدى را تجربه مى‌کنید، و اگر جزو آن دسته از افرادى هستید که از آثار میگرن رنج مى‌برید، شاید خوشحال شوید اگر بشنوید، که علایم میگرن در

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم
خلاصه داستان :

اگر باردار هستید، شکى نیست که دردها و ناراحتى‌هاى جدیدى را تجربه مى‌کنید، و اگر جزو آن دسته از افرادى هستید که از آثار میگرن رنج مى‌برید، شاید خوشحال شوید اگر بشنوید، که علایم میگرن در دوران باردارى فروکش مى‌کنند. اما اگر براى شما چنین اتفاقى رخ نداد، باز هم این مطلب به شما کمک مى‌کند تا راحت‌تر با اثرات میگرن در باردارى کنار بیایید.

اگر باردار هستید، شکى نیست که دردها و ناراحتى‌هاى جدیدى را تجربه مى‌کنید، و اگر جزو آن دسته از افرادى هستید که از آثار میگرن رنج مى‌برید، شاید خوشحال شوید اگر بشنوید، که علایم میگرن در دوران باردارى فروکش مى‌کنند. اما اگر براى شما چنین اتفاقى رخ نداد، باز هم این مطلب به شما کمک مى‌کند تا راحت‌تر با اثرات میگرن در باردارى کنار بیایید.

دلایل بروز میگرن:

دلیل اصلى سردردهاى میگرنى هنوز شناخته نشده است. اما به نظر مى‌رسد که میگرن، ناشى از تغییرات شیمیایى در سیستم عصبى و جریان خون در مغز است. محققان معتقدند که برآشفتگى مفرط سلول‌هاى مغزى، باعث تحریک رهاسازى مواد شیمیایى در خون مى‌شود. این مواد شیمیایى، رگ‌هاى خونى موجود در سطح مغز را بر مى‌انگیزند و در نتیجه عروق متورم شده و باعث بروز احساس درد مى‌شوند. از طرفى، هورمون استروژن نیز نقش بسزایى در بروز سردردهاى میگرنى دارد. به همین علت است که الگوهاى سردرد میگرنى در دوران باردارى، قاعدگى و یائستگى تغییر مى‌کنند. سروتونین نیز، که یک نوع انتقال‌‌دهنده عصبى محسوب مى‌شود، نقشى اساسى در سردردهاى میگرنى بازى مى‌کند.

 

عوامل محرک میگرن را ردیابى کنید

تغییرات هورمونى در دوران باردارى، تنها عامل تحریک سردردهاى میگرنى نیستند. در بیشتر زنان، چندین عامل باعث بروز سردردها مى‌شوند. براى مثال استرس، گرسنگى و بى‌خوابى، همگى مى‌توانند میگرن را تحریک کنند. بد نیست بدانید، ممکن است عاملى که امروز باعث سردردتان شده است، دیگر هیچ‌وقت محرک سردردتان نشود.

 

گاهى اوقات میگرن، چند ساعت طول مى‌کشد، و گاهى، اگر درمان نشود، یک یا دو روز کامل به طول مى‌انجامد. میگرن کاملاً غیر قابل پیش‌بینى است. بنابراین در حالیکه در بعضى از زنان باردار، میگرن بدتر مى‌شود، در برخى دیگر ممکن است کاملاً برطرف شود.

 

ثبت زمان و چگونگى سردردها مى‌تواند به یافتن محرک‌ها کمک کند. با این کار پزشکتان نیز، بهتر مى‌تواند تصمیم بگیرد که چه روشى، سردردهایتان را برطرف مى‌کند. علاوه بر این، با شناخت محرک‌هاى سردرد مى‌توانید از بروز آنها در دوران باردارى جلوگیرى کنید.

 

هرگاه سردرد به سراغتان آمد، موارد زیر را یادداشت کنید:

- علایم به خصوص: در چه مکان‌هایى دچار سردرد مى‌شوید، درد آن را توصیف کنید. هرگونه حساسیتى که پیدا مى‌کنید مثلاً حالت تهوع یا حساسیت نسبت به صدا، نور و بوی خاصى

 

- ساعتى را که سردردتان شروع و تمام مى‌شود

 

- غذا یا نوشیدنى‌هایى که در ٢٤ ساعت گذشته میل کرده‌اید

 

- تغییرات محیط اطرافتان، مثل سفر به یک جاى جدید، تغییر در آب و هوا یا امتحان غذاهاى جدید

 

- هرگونه روش درمانى که امتحان کرده‌اید و مؤثر بودن یا نبودن آن

 

معروف‌ترین محرک‌هاى سردردهاى میگرنى

- شکلات

- کافئین

- غذاهاى حاوى مواد نگه‌دارنده‌اى مانند سدیم گلوتامات (MSG) و نیترات

- اسپرتیم که یک نوع شیرین‌کننده مصنوعى است

 

آزمایش‌هاى مربوط به میگرن

از آنجایى که در دوران باردارى، فشار خون بالا نیز باعث بروز سردرد مى‌شود، پزشکان ابتدا شرایط بیمار را بررسى مى‌کنند تا در تشخیص دقیق میگرن تردیدى نداشته باشند. حتماً پزشکتان را در جریان داروهایى که مصرف مى‌کنید، حتى از نوع گیاهى و بدون نسخه، قرار دهید. همچنین هرنوع سابقه میگرن در خانواده‌تان را گزارش کنید.

 

معمولاً پزشکان با توجه به یادداشت‌هاى مربوط به سردردتان، قادر به تشخیص میگرن هستند. سى‌تى‌اسکن و رادیولوژى به هیچ وجه در باردارى توصیه نمى‌شود، زیرا براى جنین بسیار خطرناک است.

 

خودتان مراعات کنید

اولین قدم براى مقابله با میگرن، داشتن سبک زندگى سالم و مراقبت شخصى است. در اینجا نکاتى وجود دارد، که مى‌تواند به مدیریت میگرن در دوران باردارى کمک کند:

- تا جایى که امکان دارد، از محرک‌هاى شناخته شده مانند خوردن غذاى خاصى، دورى کنید.

- یک برنامه زمان‌بندى شده و قابل پیش بینى براى غذاها و میان‌وعده‌هایتان تهیه کنید.

- آب، زیاد بنوشید.

- به اندازه کافى استراحت داشته باشید.

- در کلاس‌هاى چگونگى کسب آرامش شرکت کنید.

- هرگاه سردردها شروع شدند، قرار دادن کیسه یخ بر روى شقیقه‌ها، ماساژ، و استراحت در مکانى تاریک و بى‌صدا را امتحان کنید.

 

میگرن و درمان آن, میگرن در دوران بارداری

اگر سردردهاى شدید عودشونده داریدداروهاى پیشگیرى مى‌توانند از بروز سردرد جلوگیرى کنند 

 

دارو درمانى براى میگرن

اگر باردار هستید یا قصد دارید به زودى باردار شوید، احتمالاً پزشکتان توصیه به قطع داروهایتان مى‌کند، مگر اینکه واقعاً لازم باشند. او به همراه خودتان، تأثیرات دارو بر جنین را مورد بررسى قرار مى‌دهد. در بعضى موارد، شاید پزشک مجبور شود براساس یک تحقیق ناتمام یا غیرقطعی و ناکافى، تصمیم به تجویز یک دارو بگیرد.

 

اکثر داروهاى درمانى یا پیشگیرى میگرن، در دوران باردارى باید قطع گردند. زیرا مصرف آن‌ها با نقص‌هاى مادرزادى نوزادان، در رابطه مستقیم است. بقیه داروها با عوارض ثانویه‌ى باردارى مانند: خونریزى، سقط، یا عدم رشد جنین و رحم به صورت طبیعى در ارتباط هستند.

 

درمان سریع میگرن‌هاى شدید

هدف از درمان سریع، متوقف ساختن سردرد، پس از بروز اولین علائم است.

مسکن‌ها؛ که به کاهش درد‌هاى حاد میگرنى کمک مى‌کنند. این قرص‌ها عمومى بوده و فقط براى میگرن استفاده نمى‌شوند:

 

- استامینوفن یکى از داروهاى کم خطر در دوران باردارى است.

 

- داروهاى NSAID که داروهاى غیر محرک و فاقد استروئید هستند، مانند آسپرین، که اگر نزدیک به زمان بسته شدن نطفه، مصرف شود، خطر خونریزى و سقط را به همراه دارد و اگر در سه ماهه سوم باردارى، مصرف شود خطر افزایش فشار خون در جنین را به دنبال دارد و مصرف آن نزدیک به موعد زایمان باعث افزایش خونریزى در مادر، هنگام زایمان مى‌شود.

 

- هنوز تحقیقات، درباره خطرات اکثر داروهاى NSAID شامل ایبوپروفن و ناپروکسن، که بدون نسخه قابل خریدارى هستند، در دوران باردارى ادامه دارد.

 

- از مصرف مسکن‌هاى حاوى نارکوتیک، که نوعى ماده مخدر محسوب مى‌شود، باید خوددارى کرد. مصرف این دارو در دوره‌هاى طولانى مدت، خطر اعتیاد را هم براى مادر و هم نوزاد به همراه دارد.

 

ارگوتامین‌ها؛ که فقط براى سردردهاى میگرنى تجویز مى‌شوند. اما پزشکان مصرف این قرص‌ها را نیز در دوران باردارى توصیه نمى‌کنند. مصرف آن‌ها در سه ماهه اول باردارى، خطر بروز نقص‌هاى مادرزادى را براى نوزاد به همراه دارند. این قرص‌ها حتى مى‌توانند باعث تحریک انقباضات رحمى شدید و درنتیجه تولد زود هنگام نوزاد نارس شوند.

 

تریپتان‌ها؛ که فقط براى میگرن تجویز مى‌شوند. اینگونه به نظر مى‌رسد که این قرص‌ها باعث بروز نقص‌هاى مادرزادى نمى‌شوند. اما تحقیقات انجام شده پیرامون این قرص‌ها، تا به امروز فقط بر روى حیوانات بوده است. درنتیجه نمى‌توان به طور قطعى نظر داد. در سال ٢٠٠٨ روزنامه انجمن پزشکى آمریکا، درباره مصرف همزمان این قرص‌ها و دو نوع از متداول‌ترین قرص‌هاى ضد افسردگى، هشدار داد:

- SSRI ها که مانع از جذب دوباره سروتونین در مغز مى‌شوند

- SNRI ها که مانع از جذب نوراپى‌نفرین در مغز مى‌شوند

استفاده همزمان این داروها، شرایط خطرناکى را براى فرد به وجود مى‌آورد که به "سندروم سروتونین" شهرت دارد.

 

داروهاى دیگر؛ که به منظور برطرف کردن اثرات جانبى میگرن در دوران باردارى تجویز مى‌شوند. به عنوان مثال قرص‌هاى ضدتهوع براى برطرف شدن حالت تهوع ناشى از میگرن تجویز می‌شود. اما مصرف اکثر داروهایى که معمولاً براى میگرن استفاده مى‌شوند، در دوران باردارى، به اندازه کافى بررسى نشده است و خطرناک بودن یا نبودن آن‌ها براى جنین کاملاً مشخص نیست.

 

درمان پیشگیرانه میگرن

اگر سردردهاى شدید و حملات عصبى عودشونده دارید، داروهاى پیشگیرى مى‌توانند از بروز سردرد جلوگیرى کنند یا حداقل درد آن را کاهش دهند. خیلى از این داروها، پیش از این براى مشکلات دیگرى در دوران باردارى مانند فشار خون بالا تجویز شده‌اند.

 

با یک متخصص اعصاب مجرب در زمینه درمان میگرن در زنان باردار صحبت کنید. او براى شما کمترین مقدار مورد نیاز دارو را تجویز مى‌کند تا به کنترل سردرد‌هایتان کمک کند. داروهاى بى‌خطرى که براى میگرن تجویز مى‌شوند، معمولاً شامل پروپرانولول یا لابتالول و وراپامیل هستند، که به ترتیب باعث عدم ترشح فاکتور بتا‌آدرنالین و عدم جذب کلسیم در خون مى‌شوند.

 

در زمان باردارى، قبل از هرگونه مصرف خودسرانه دارو یا گیاهان دارویى، با پزشکتان صحبت کنید.

اگر نمى‌توانید دارو مصرف کنید و یا دوست دارید که مصرف نکنید، وسیله‌اى وجود دارد که شاید جالب توجه باشد. سفالى اولین دستگاه تأیید شده FDA است که براى پیشگیرى از میگرن در سنین بالاى ١٨ سال کاربردى است. این دستگاه یک هدبند قابل حمل است که بر روى پیشانى قرار گرفته و ضربه‌هاى الکتریکى به پوست وارد مى‌کند. با این کار عصب‌هاى مربوط به میگرن تحریک مى‌شوند. از این دستگاه روزانه به مدت بیست دقیقه استفاده مى‌شود و زمانى که روشن مى‌شود با احساس سوزش یا حالت ماساژ همراه است.

منبع:salamatnews.com

درمان سریع میگرن‌هاى شدید در بارداری - بارداری - خانواده - ...

www.salamatnews.com › خانواده › بارداری
۱۸ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگر باردار هستید، شکى نیست که دردها و ناراحتى‌هاى جدیدى را تجربه مى‌کنید، و اگر جزو آن دسته از ... هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم.

هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم | مجله تفريحي ...

papo.ir/هرآنچه-لازم-است-درباره-میگرن-در-باردار/
هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم. اگر باردار هستید، شکى نیست که دردها و ناراحتى‌هاى جدیدى را تجربه مى‌کنید، و اگر جزو آن دسته از افرادى هستید که از ...

هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم | اولین قدم - قطره

www.ghatreh.com/news/nn34631887/هرآنچه-لازم-است-درباره-میگرن-بارداری-بدانیم
۵ روز پیش - اولین قدم برای مقابله با میگرن، داشتن سبک زندگی سالم و مراقبت شخصی است. - به گزارش خبرگزاری آریا،اگر باردار هست.

- هرآنچه لازم است درباره ميگرن در بارداري بدانيم

banounews.ir/News/3897/هرآنچه-لازم-است-درباره-ميگرن-در-بارداري-بدانيم
۴ روز پیش - اولين قدم براى مقابله با ميگرن، داشتن سبک زندگى سالم و مراقبت شخصى است اگر باردار هستيد، شکى نيست…

هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/28305910
۲ روز پیش - هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم. پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) : بویرنیوز - اولین قدم برای مقابله با میگرن، ...

هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم - sya20-roz

sya20-roz.chartblogs.ir/page-1996139.html
اگر باردار هستید، شکى نیست که دردها و ناراحتى‌هاى جدیدى را تجربه مى‌کنید، و اگ.

هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم - خرید بلیط

alotoor.ir/article/هرآنچه+لازم+است+درباره+میگرن+در+بارداری+بدانیم
هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم ... الوتور: استان گلستان زندگی در گرگان چگونه است؟ ... هتل آساره نزديك ترين هتل به فرودگاه امام خمينی و مهرآباد است.

هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم

dalghak.net/هرآنچه-لازم-است-درباره-میگرن-در-باردار/
اگر باردار هستید، شکى نیست که دردها و ناراحتى‌هاى جدیدى را تجربه مى‌کنید، و اگر جزو آن دسته از افرادى هستید که از آثار میگرن رنج مى‌برید، شاید خوشحال شوید اگر ...

هرآنچه ضروری است درباره میگرن در بارداری بدانیم (۲ عکس) | ...

جوشهای سفید زیر چشم - هر آنچه لازم است درباره درمان دانه های ...

www.searchmanager.ir/ftcncqdtnrmvndnsdcacydtnsdqnsnjnvcrctdnfq.html
هر آنچه لازم است درباره درمان دانه های سفید اطراف چشم بدانیم4 دسامبر 2013 ... اگر دقت کرده باشید در اطراف چشم برخی از افراد دانه های سفیدی وجود دارد که در این

هر آنچه لازم است درباره «اکستنشن مژه» بدانید - تب جو

tebjoo.ir/news/43599
هر آنچه لازم است درباره «اکستنشن مژه» بدانید. 19 ساعت ... کم کاری تیروئید در بارداری، درمان لازم ... واکنش وکیل تأمین اجتماعی به اظهارات رئیس دادگستری درباره.

سوزن سوزن شدن | هر آنچه لازم است درباره پیرسینگ بدانید - ...

boro.niazerooz.com › سبک زندگی › تناسب اندام و زیبایی
۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هر آنچه لازم است درباره پیرسینگ بدانید .... به همین دلیل به خانم‌ها توصیه می‌شود در زمان بارداری پیرسینگ ناف را خارج کنند.» دکتر ... کارا را بدانیم و از آنها استفاده کنیم. .... 18 نشانه اینکه میگرن دارید برترین ها: حدود 30 میلیون نفر .

جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - ...

 

هر آنچه لازم است درباره درمان دانه های سفید اطراف چشم بدانیم

www.modirsearch.ir/fscjcsyftfrdtdsnxtdcvndnsdcacyrctdzn.html
4 دسامبر 2013 ... اسم این دانه های سفید میلیا است که دررواقع کیستهای پوستی هستند که علت خاصی ندارد. گاهی دیده می شود دانه های سفیدی اطراف چشم ایجاد می شوند که ...

میگرن‌هاى شدید در بارداری | هنرانه

honarane.com/tag/میگرن‌هاى-شدید-در-بارداری/
۶ روز پیش - هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم ... میگرن رنج مى‌برید، شاید خوشحال شوید اگر بشنوید، که علایم میگرن در دوران باردارى فروکش مى‌کنند ...

حرف آخر در مورد مصرف چـــــــــای - هر آنچه باید درباره گیاهان ...

agrigiyah.blogfa.com/post/147/بالاخره-چای-خوبه-یا-بد-(چای-بخوریم-یا-نخوریم)
۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - هر آنچه باید درباره گیاهان مختلف بدانیم - بالاخره چای خوبه یا بد ؟ ... رادیواکتیو و هسته ای است؛ به همین جهت هم هست که یکی از آزمایش های لازم برای اخذ مجوّز واردات ..... مصرف این دمنوش به علّت دارا بودن زیرفون، برای خانم های باردار ممنوع است. .... خواصّ: طبیعتی گرم وخشک دارد و مقوّی قلب واعصاب و درمان کننده میگرن می باشد.

هنر رابطه زن و مرد

anyasha.blogfa.com/90063.aspx
۲۰ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - فکر می کنم مشکلی پیش آمده و لازم است که هر دو ما به فکر رفع آن باشیم. ... 6- مهار گسلی ذهنی درباره رفتار خودارضایی و منظور کردن رفتارهای زناشویی جدید. ...... چون همسرت باردار شد ،از آمیزش بپرهیز،تنها در ماه های اول (با مشورت پزشک ) می ..... و لطمه و صدمههای عاطفی محافظت کنیم و بدانیم که چگونه روابطی صمیمی، سالم و ...

مقالات - هان دارویی معجزه همدان... گیا

www.mojezeh-hamedan.ir/article/
از نظر طب سنتی ، هر آنچه باعث ایجاد خلط بد در بدن شود . .... بایستی بدانیم که ارگاسم در مردان با انزال متفاوت می باشد، اگرچه این دو پروسه های مشابهی ..... حتی اگر لازم است تغییراتی را در مدل و نحوه زندگی خود بدهید, این تغییرات می تواد شامل ..... از پزشک خود درباره داروهای مورد نیاز برای تسکین دردتان و چگونگی مراقبت از خود در طی ...

وزارت بهداشت: تبلیغات صدا و سیما درباره شامپوهای ضدریزش ...

life.shafaqna.com/FA/0475606
وزارت بهداشت: تبلیغات صدا و سیما درباره شامپوهای ضدریزش مو دروغ است و افکار ... مرگ یازده مادر باردار در هرمزگان .... هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم.

مجله اینترنتی آوای زندگی - هرآنچه لازم است درباره ...

avayezendegi.com/main/article/id/.../هرآنچه-لازم-است-درباره-«آپاندیسیت»-بدانید.htm...
۱۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10 راه کنترل میگرن · چگونه بدون کمر ... آنچه درمورد اهداء خون باید بدانیم · درمان رگ به رگ ... هرآنچه لازم است درباره «آپاندیسیت» بدانید. پردیس احمدی ... درد قسمت پایین و راست شکم شایع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین علامت در حین بارداری است. اما در سه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماهه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سوم ...

آذر ٩۱ - روان شناسی.دلهره.خشم.افسردگی .وسواس.اختلالات ...

robabnaz.persianblog.ir/1391/9/
۲۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بستری شدن در بیمارستان اغلب برای اطمینان از ایمنی بیمار لازم است. ... الف) بیوفیدبک در میگرن، دردهای عضلانی صورت و سردردهای تنشی ..... بیماران مبتلا به اختلال بدریختی بدن، احساس ذهنی مداومی درباره زشت بودن ...... این عارضه معمولاً کودکان سنین ۶-۱ سال و خانم‌های باردار را گرفتار ...... بر اساس هدف مان را بدانیم.

جراحی زیبایی بینی و هر آنچه باید درباره جراحی زیبایی ...

www.biacafe.ir › پزشکی و بهداشت › بهداشت و ارتقاء سلامت
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - جراحی زیبایی بینی و هر آنچه باید درباره جراحی زیبایی بینی بدانیم ... همچنين لازم است كه جراحي زيبايي درافرادي كه دچار بحران هاي شديد روحي، .... راه های رهایی از سردردهای میگرنی/برای رهایی از سردردهای میگرنی ۶ راه زیر را بخوانید · گیاهان مضر سقط جنین بشناسید/گیاهان مضر در بارداری که باعث سقط جنین می شود.

دلشوره‌ و اضطراب ناگهانی را جدی بگیرید! | مجله آبی - ABI.ir

abi.ir/2016/11/06/دلشوره‌-و-اضطراب-ناگهانی-را-جدی-بگیری-2/
۱۶ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تفاوت ترس و اضطراب نیز همین مساله است که ترس عوامل بیرونی دارد مانند، ترس از ... واژینوپلاستی و لابیاپلاستی · هرآنچه لازم است درباره میگرن در ...
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
کتاب‌های مناسب درباره افسردگی و راههای مبارزه با آن را بخوانید. ..... فسفر همچنین بر روی اسید کلریدریک معده که برای هضم غذا لازم است، تأثیر منفی می ...... سردرد شبه میگرنی ... ویتامین هایی را که پزشک در دوران بارداری برای شما تجویز می کند مصرف کنید ..... وقتی زندگی خود را سرشار از مواهب الهی بدانیم و آنچه که اکنون در اختیار داریم ...

صرع؛ هر آنچه لازم است بدانیم – دکتر مجازی - Virtual Dr

virtualdr.ir/2016/10/25/epilepsy/
۴ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نشانه‌های تشنج‌های موضعی ممکن است با سایر عارضه‌های نورولوژیکی اشتباه گرفته شوند. این بیماری‌ها شامل میگرن، نارکولپسی و بیماری‌های روانی ...

چرا خوابیدن روی پهلوی چپ بهترین حالت خوابیدن است؟ - ...

salamat-daneshname.iranifun.ir/2016/.../چرا-خوابیدن-روی-پهلوی-چپ-بهترین-حالت-خو...
۵ روز پیش - خانه سلامت چرا خوابیدن روی پهلوی چپ بهترین حالت خوابیدن است؟ سلامت ... مقاله قبلیهرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم.

وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران

www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
اما اگر شما به دنبال نتایجی درباره عمل راه رفتن می‌گردید، باید عبارت Walking را .... اما این مراحل به این معنی است که هر سیم‌کارت برای فعال شدن در یک گوشی لازم است جزء .... پنچ نکته مهمی که باید بدانیم 1- تهدیدات امنیت سایبری واقعی هستند و تمامی ...... ترفند نوزدهم ؛ هر آنچه که باعث شادی شما هر کار و فعالیتی که منجر به شادی درونی ...

جعبه کمک های اولیه برای طبیعتگردها | پورتال خبری و ...

https://poyeh.com › گردشگری › دانستنی های سفر
۷ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم ... دانستنی های نوزادان · دانستنیهای بارداری و زایمان · دانستنیهای جنسی · درمان با ورزش · دسته‌بندی نشده ...

BoyerNews | سایت خبری تحلیلی بویر نیوز

boyernews.com/
نامه تاریخی و افشاگرانه عطا طاهری درباره نام کهگیلویه و بویراحمد ... نام استان موجب سرخوردگی چه کسانی است؟ ..... هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم.

همچنان سردرد دارم لازم است ام ار ای بدم؟ - تا سلامتی taSalamati.com

tasalamati.com/find/?q=همچنان+سردرد+دارم+لازم+است+ام+ار+ای+بدم؟
هر آنچه لازم است درباره عیبهای ارتودنسی نامرئی بد انیم · پیامد های دارویی ... نشانه های حاملگی: 10 نشانه اصلی که بیانگر بارداری احتمالی است. داروهای آرام‌بخش ... هر آنچه لازم است درباره د‌‌اروهای آرام بخش و خواب آور بدانیم ... راهکار‌هایی برای مقابله با میگرن.
www.serze.com › ... › هرآنچه ضروری است درباره میگرن در بارداری بدانیم (۲ عکس)
۵ روز پیش - تخصیص ردیف بودجه لازم برای جذب اعضای هیئت علمی... فرماندار دشت ... تصویر و عکس هرآنچه ضروری است درباره میگرن در حاملگی بدانیم. نخستین ...

هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم - جستجوگر ...

tnews.ir/news/c83074285256.html

دریافت خبر : سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 15:44. هرآنچه لازم است درباره میگرن در بارداری بدانیم. اگر باردار هستید، شکى نیست که دردها و ناراحتى هاى جدیدى را تجربه ...

دانلود فیلم گزارش کد : 39

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان